LinkedIn, 400 milyon üyeye ulaştı

LinkedIn bu hafta üye sayısının dünya çapında 400 milyona ulaştığını duyurdu. LinkedIn’in vizyonu 3,3 milyar küresel işgücünün her bir üyesi için ekonomik bir fırsat yaratmak. Bu vizyonu gerçekleştirmek için LinkedIn dünyadaki ilk dijital ekonomik grafiği oluşturarak insanların, işlerin, şirketlerin, yeteneklerin, okulların ve bilginin aralarındaki bağı tanımlayacak.

LinkedIn, üyelerinden ilham almaktan gurur duyan bir mecra. Profesyonel bir ağ olduğu için LinkedIn üyeleri kendi deneyimlerini, bilgilerini paylaşıyor. Şirket kurmak, yeni jenerasyonun liderlerine ilham vermek ve dünyayı değiştirmek bunlardan sadece bazıları. Bugüne kadar 1 milyondan fazla üye LinkedIn’de kendi makalelerini yazarak deneyimlerini paylaştı. Yüklenen 19.7 milyondan fazla Slideshare sunumu birçok kişiye değişik konularda yol gösterdi.

Global rakamları paylaşmışken Türkiye’ye de bir bakalım. Üye sayısı 4,8 milyonun üzerinde. 21.000’den fazla şirket Türkiye’de LinkedIn şirket sayfasını kullanıyor. Türkiye, LinkedIn’de en hızlı büyüyen ülke olmaya devam ediyor.

LinkedIn reklam modelleri ve hedefleme seçenekleriyle ilgili bilgi almak için linkedin@publik.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

LinkedIn 2015 ilk çeyrek rakamlarını açıkladı.

LinkedIn, 2014 ilk çeyrekte elde ettiği 473 milyon dolarlık geliri %35 oranında arttırarak 2015 ilk çeyreğinde 638 milyon dolara yükselttiğini açıkladı.

LinkedIn; IK Çözümleri, Pazarlama Çözümleri ve Premium Üyelik hizmetlerinden gelir elde ediyor. 2015 ilk çeyreğinde, yetenek arama çözümleri sunan IK Çözümleri ile 396 milyon dolar, Pazarlama Çözümleri sunduğu özel hedefli reklam modelleriyle 119 milyon dolar, Premium Üyelik ile 122 milyon dolarlık gelir elde etti.

Açıklanan ilk çeyrek raklamlarında üye olan kullanıcıların %75’inin ABD dışından olması göze çarpıyor.

Ayrıca ikinci çeyrek gelir beklentilerini 670 ile 675 milyon dolar arasında tahmin eden LinkedIn, 2015 yılının toplam beklentisini 2.9 milyar olarak açıkladı.