LinkedIn Partner Conference’daydık

Geçtiğimiz hafta PUBLIK olarak LinkedIn Partner Conference 2014’e katıldık.

LinkedIn Partner Conference, her yıl LinkedIn’in iş birliği yaptığı ülkelerdeki ekipleri çağırdığı, en başarılı işlerin case study’lerinin anlatıldığı, LinkedIn’in yakın ve uzak gelecekteki vizyonu ve misyonundan bahsedildiği, yeni ürünlerin konuşulduğu bir konferans. Birçok ülkeden ekiplerin bir araya gelerek tecrübelerinin paylaşıldığı bir konferans olduğu için, aynı zamanda ilham verici bir etkinlik.

Konferansın en çok üzerinde durulan konusu, geçtiğimiz yıl hayata geçen Sponsored Updates reklam modeli oldu. Bu reklam modeli sayesinde CTR’ların %50 arttığından, etkileşim oranlarının 5 katın üzerinde yükseldiğinden bahsedildi. Daha önce yapılan kampanyalara bakıldığında; Display banner, InMail ve Sponsored Updates beraber kullanıldıklarında bu oranların daha da yükselmekte olduğu belirtildi. Bunların dışında yeni reklam modelleri, raporlamalar da geliyor önümüzdeki günlerde. Şimdilik bunlardan pek bahsedemiyoruz, ama Content Marketing bu yılın gözdesi diyebiliriz.

Konferansın son gününde ise partner ekiplere ödüller verildi. 2013 yılına ait olan bu ödüllerden en büyük olanı LinkedIn Champion ödülünü PUBLIK olarak Türkiye’ye kazandırmanın gururunu yaşıyoruz.

Bu ödülü ekip çalışmamızla, hem LinkedIn ekibiyle hem de müşterileriyle iyi ilişkiler kurduğumuz için aldık. Aynı zamanda LinkedIn üyelerinin öncelikli olduğunu bildiğimiz ve buna göre davrandığımız için aldık. Yıl boyunca akıllı riskler aldığımız, değişime ayak uydurmakta hızlı olduğumuz için aldık. İş takibi yaptığımız ve mükemmeliyetçi davrandığımız için aldık. Kısacası çok iyi bir ekip olduğumuz için aldık :)