Şimdi Flappy Bids oynama zamanı!

Adphorus‘un kurucusu ve aynı zamanda PUBLIK kurucu ortaklarından biri olan Volkan Çağsal, Adphorus‘un ilk Algoritmik Optimizasyon versiyonunun lansmanını Webrazzi E-Ticaret 2014 zirvesinde gerçekleştirdi.

Bir Facebook reklam optimizasyonu ve sosyal CRM çözümleri platformu olan Adphorus’un stratejisinin ön safhasında Data Science yer alıyor. Bir yandan hedef kitlenizi segmente ederek farklı reklam kombinasyonları yaratırken, diğer yandan tekliflerinizin performanslarını yönetmeye çalışmak büyük bir mesele. Pazarlama teknolojileri ekosistemindeki pek çok firma gibi biz de uzun süredir bu sorunu çözmeye çalışıyoruz.

Bulduğumuz çözüm ile ileri düzey algoritmalarla otomatik olarak hedef kitlenizin reklamlarınıza verdiği tepkiyi takip ederek rekabetçi pazar şartları altında optimum teklifinizi belirliyor ve farklı kreatifler ile farklı hedef kitlelerini hiç bir kullanıcı müdahalesi olmadan yönetebilmenizi sağlıyoruz. Bu otomatik algoritma optimizasyonunu Marvin olarak adlandırdık.

Marvin; Bir Otostopçunun Galaksi Rehberi’nde, verilecek hiç bir görevin zihninde en ufak bir bölüm bile meşgul etmeyeceği, gezegen büyüklüğünde bir beyne sahip olan robot karakter.

Marvin’i lanse ederken biraz eğlenmeye karar verdik ve bu nedenle Flappy Bids’i yarattık. Marvin ile teklifler arasında gezinirken en yüksek ROI’yi elde etmeye çalışırken aslında sizin için optimizasyon yapan Marvin’in ne kadar çaba sarfettiğini anlayabilirsiniz.

Oyunu buraya tıklayarak hemen oynayabilir ve skorunuzu herkesle paylaşabilirsiniz.

Marvin ile ilgili gelişmeleri Adphorus blogundan takip edebilirsiniz.