Foursquare Attribution İle Mağaza Trafiğinizi Ölçümleyin

Foursquare geçtiğimiz günlerde dijital stratejinizin gerçek hayatta mağazanıza sağladığı trafiği ölçümleyebileceğiniz Foursquare Attribution‘ı lanse etti.

Foursquare’in first-party lokasyon verileri sayesinde kampanyalarınızın gerçek hayata yansımalarını görebileceğiniz Foursquare Attribution şimdilik sadece ABD’de kullanılabiliyor.

Foursquare’in üst düzey yöneticilerinden (President) Steven Rosenblatt Foursquare Attribution lansmanını takiben Super Bowl için yaptıkları Attribution çalışmasını bir blog yazısı ile paylaştı. Bu verilere göre,

  • Hyundai, NFL resmi sponsoru, otomotiv firmaları arasında mağaza trafiği en çok artan marka oldu. Super Bowl öncesi iki hafta ve sonrası karşılaştırıldığında mağaza trafiğinde %5 artış gözlemlendi.
  • Taco Bell ve Jack in the Box trafiklerinde ise ortalama %7 ile %10 aras bir artış görüldü.
  • Red Lobster trafikleri ise Super Bowl’u takip eden hafta tam %12 artış gösterdi.

Foursquare ve Swarm’un tüm dünyada 50 milyon aylık aktif kullanıcısı bulunuyor. Bu kullanıcıların check-in verileri sayesinde Foursquare’in haritalamadığı lokasyonlar yok denecek kadar az.

Mall of America Place Shapes from Foursquare on Vimeo.

Attribution henüz Türkiye’de kullanılamıyor olsa da PUBLIK ile gerçekleştireceğiniz Foursquare kampanyalarınızın mağaza trafiğinize yansımalarını ölçümlemeniz mümkün.

Foursquare reklam modellerinden Promoted Places ve Place Based Ads kullanarak Türkiye’de yapılan kampanyalar sonrasında aldığımız raporlar ile kampanyalarınızın geri dönüşlerini görebilirsiniz.

Bize foursquare@publik.com.tr‘den ulaşarak merak ettiklerinizi paylaşabilirsiniz.