Foursquare Kreatif Direktörü Swen Graham Digital Age Summit 2015’teydi.

12-13 Mayıs tarihlerinde Raffles İstanbul’da düzenlenen “Think Logical, Act Digital” temalı Digital Age Summit 2015 birbirinden özel konuşmacıların katılımıyla tamamlandı. Dikkat çeken oturumlardan birisi de Foursquare Kreatif Direktörü Swen Graham’ın “Understanding Mobile Signals to Connect the Physical & Digital Worlds” sunumuydu.

Swen Graham, fiziksel ve dijital dünyada sinyallerin önemi üzerine bir sunum yaparak dijital uygulamalar ve kullanıcı eğilimleri ile ilgili güncel bilgileri katılımcılarla paylaştı.

Foursquare’e ait ilginç dataları paylaşan Graham, dünyada 65 milyon lokasyondan 7 milyar check-in yapıldığını ve 85 bin yazılımcının Foursquare için çalıştığını söyledi.

Daha önce blogumuz üzerinden paylaştığımız İstanbul’un check-in haritasının görselleştirilmiş hali yine büyük bir ilgi gördü. Ayrıca Graham, yaptığı sunumda New York City ve Tokyo lokasyon paylaşımlarını karşılaştırdı.

Ardından High Line parkının check-in datalarını paylaşan Graham, GPS sinyalleriyle Foursquare’in kullanıcıların yaptıkları check-in verilerini işleyerek haritalardaki bilgileri sadece nokta olarak değil yükseklikleri ve derinlikleriyle birlikte yorumladığını anlattı. Foursquare’in siz arama yapmasanız bile ilgilendiklerinizi geçmiş ziyaret verilerinizi göz önünde bulundurarak size uygun spesifik önerilen sunduğuna değindi.

Artık uygulamaların ihtiyaca yönelik olduğundan bahseden Graham, insanların Foursquare ve Swarm ile beğenilerini ekleyerek hem kendilerini hem de bulundukları yerleri tanımladıklarını söyledi.

Swen Graham’ın Digital Age Summit 2015’te yaptığı sunumu kaçırdıysanız veya yeniden izlemek isterseniz buradan izleyebilirsiniz. Foursquare ve Swarm hakkında detaylı bilgi almak isterseniz foursquare@publik.com.tr’den bize ulaşabilirsiniz.