LinkedIn yeni reklam modeli Direct Sponsored Content’i duyurdu.

LinkedIn gerek yaptığı satın almalarla gerekse reklam modellerindeki yeni gelişmelerle içerik pazarlaması tarafında elini güçlendirmeye devam ediyor. Çok kısa süre önce B2B pazarlama platformu Bizo‘yu satın aldığını açıklayan LinkedIn bugün de yeni reklam modeli Direct Sponsored Content’i duyurdu. Daha önce Slideshare ve Pulse gibi dikkat çekici satın almalar yapan LinkedIn, Direct Sponsored Content modeli ile daha kişisel bir deneyim sunacak.

Direct Sponsored Content modeli ile şirket sayfanızın ana akışında yer almadan sadece hedeflediğiniz kitlelere özel içerik paylaşımı yapabileceksiniz. Markalar bu model ile paylaştıkları içeriğin etkisini gerçek zamanlı olarak da ölçümleyebilecekler.

Reklam modeliyle ilgili LinkedIn tarafından yapılan açıklamayı buradan inceleyebilir, sorularınızı linkedin@publik.com.tr‘den bize ulaştırabilirsiniz.