publik_blog

Başlıyoruz!

PUBLIK Blog’un ilk yazısında, PUBLIK hakkında bir kaç bilgi vererek başlayalım:

  • PUBLIK’i 2011 Şubat ayında Selçuk Büyükbayrak, Nil Aldemir ve Volkan Çağsal olarak üç ortak kurduk.
  • Türkiye’de Facebook Marketing API üzerinden reklam optimizasyonuna başlayan ilk ajans olduk.
  • Bugüne kadar 200′e yakın müşteriyle 2,000′in üzerinde Facebook kampanyası yönettik.
  • 2011 sonunda Türkiye’nin ilk Twitter reklam kampanyasını gerçekleştirdik ve toplam 25 kampanya ile devam ettik. 2012 sonunda Twitter’ın Türkiye pazarına Türkiye’de henüz varlığı bulunmayan yabancı bir şirket aracılığıyla girmeye karar vermesi üzerine sunulan işbirliği yapısını kabul etmeyerek bu işbirliğini sonlandırmak zorunda kaldık.
  • 2012 başında LinkedIn’in tüm reklam çözümleri için Türkiye’deki exclusive temsilcisi olduk ve geçtiğimiz sene boyunca pek çok marka ile LinkedIn reklam platformunu Türkiye pazarına tanıttık.
  • Bağımsızlığına ve Türkiye’deki gazeteciliğin ihtiyacı olduğu değişimi sağlayacak potansiyele sahip olduğuna inanarak T24.com.tr ile bir işbirliği yaptık, tüm siteyi yenileyerek sosyal medya üzerinde yaşayan yeni bir internet gazetesi oluşturduk.
  • 3 kişi başlayan girişimimiz, şu an iki ofiste toplam 30 kişiye ulaşmış durumda.
  • Tüm video projelerimiz için bir produksiyon ekibi kurduk ve Nişantaşı’ndaki eski ofisimizi PUBLIK Production yaptık.
  • Şirket merkezimizi Nişantaşı City’s AVM’nin en üst katına taşıdık (fotoğraflar yakında.)
  • Şubat ayında ilk defa kendimize ait bir marka oluşturarak yepyeni bir video projesinin lansmanını yapacağız.
  • 2013 içerisinde pazarlama hizmeti veren bir şirketten, pazarlama teknolojisi üreten bir şirkete dönüşümümüzü tamamlayacağız ve ilk teknoloji ürünümüzü sunacağız.

2 sene boyunca müşterilerimize sosyal medya pazarlama stratejilerini kurmada, doğru reklam modellerini kullanmalarında ve doğru analizler yapmalarında yardımcı olduk, şimdi ise tüm bilgimizi açık bir şekilde herkese sunmak niyetindeyiz.

PUBLIK Blog’u sıradan bir şirket blogu olarak değil, stratejilerimizi, yöntemlerimizi  paylaşacağımız, analizler sunacağımız, ciddi bir içerik kaynağı olarak konumluyoruz.

2013 boyunca önemli gelişmeleri, Facebook reklam modelleri ve stratejilerini, kullandığımız optimizasyon tekniklerini, LinkedIn ile ilgili gelişmeleri, yeni projelerimizi ve ofis hayatımızı paylaşacağız, heyecanlı bir yıl olması dileğiyle.